Chì vantaghji anu e maschere dispunibuli in u mercatu?

Avà l'inquinamentu di l'aria hè di più in più seriu, parechji utilizatori purteranu maschere, e maschere dispunibuli sò i più utilizati da l'utilizatori nantu à u mercatu.

1. Texture ligera
Maschere dispunibuli utilizati per fà i materiali hè ancu relativamente bonu, cusì l'usu di maschere dispunibuli amici ponu ancu sentu direttamente a struttura di u produttu di luce è morbida, purtata nantu à a faccia ùn avarà micca una sensazione di scratch, texture suave chì a maiò parte di i cunsumatori sò. disposti à cuntinuà à portà tali maschere.Intantu, a pelle nantu à a faccia hè ben prutetta quandu porta una mascara dispunibile.

2. Ventilazione megliu
Maschere dispunibuli perchè l'usu di materiali cù una permeabilità megliu, cusì a produzzione di l'effettu di l'usu hà ancu una permeabilità megliu.Alcune di e maschere più densi affettanu a respirazione di e persone in una certa misura, dopu avè purtatu a respirazione di e persone hè spessu più difficiule.È u materiale di maschera dispunibile hè propiu, a ghjente ùn averà micca difficultà di respirazione dopu avè purtatu u fenomenu, ci hè un megliu usu di u sensu.


Tempu di post: 14-May-2020