Chì sò e precauzioni per portà una maschera

1. Aduprate una mascara durante a stagione di alta incidenza di a gripe, in i ghjorni di smog è polvera, quandu site malatu o vai à l'uspidale per trattamentu medico.In l'inguernu, i vechji cù l'immunità bassa, i malati avianu megliu portà una maschera quandu esce.

2. A maiò parte di e maschere culurite sò fatti di tela di fibra chimica, cù una permeabilità di l'aria povera è stimulazione chimica, chì hè faciule per dannà a via respiratoria.I maschere qualificati sò fatti di gasa è tela non-tessuta.

3. Ùn hè micca scientificu per ùn mette in giru dopu à l'usu è pulisce in tempu.Dopu avè purtatu una mascara per l'ora di 4-6, una mansa di germe s'acumule è a mascara deve esse lavata ogni ghjornu.

4. Ùn purtate una mascara per curriri, perchè l'eserciziu all'apertu di a dumanda d'ossigenu hè più grande di u solitu, è a mascara pò purtari a respirazione povira è ancu a mancanza d'ossigenu in i visceri, è poi pruduce cunsiquenzi assai serii.

5. Dopu avè purtatu a mascara, a bocca, u nasu è a maiò parte di l'area sottu à l'orbita deve esse cuparti.U bordu di a mascara deve esse vicinu à a faccia, ma ùn deve micca affettà a linea di vista.


Tempu di post: 14-May-2020